@lot heeft een gadgetkelder, geloof ik

Er zijn nog mensen die niet weten wie Vincent Everts is. Ik bijvoorbeeld. Nooit van gehoord. Hoe is het mogelijk, want hij heeft, stand van gistermiddag, al 20.909 keer een twitterbericht de niet luisterende wereld ingejaagd. In april, zo blijkt uit de link, was dat nog 16.000. Dit is te vinden op een twitterplek die over Twitter gaat, zeg maar een soort verpleegster van Droste die op een blik chocolade staat waarop een verpleegster van Droste op een blik chocolade staat. Dat is dus bijna 21.000 keer ‘kan niet kakken ik ben ziek’. Of niet? Het is nog erger. Laten we een paar postjes doornemen, met forse tegenzin want het weekeinde staat voor de deur, en dat wil je wel leuker beginnen.  

@lot van kobalt wordt nu door @ronnieovergoor geinterviewed bij #eday, ze heeft daar een gadget kelder – http://mobypicture.com/?nt03jn

@lot heeft een gadgetkelder, staat daar geloof ik – en dat klinkt op de een of andere manier als iets heel onheilspellends. Hij die de gadgetkelder binnengaat, laat alle hoop varen – vrij naar de grote Dante Alighieri, die dit schreef toen de hoofdfiguur uit de Goddelijke Komedie de hel binnenging…

Everts twittert verder:

I uploaded a you tube video –#eday arnoud meijink van 9292 we staan op #1 met onze ihp.

(Ja, deze bijdrage had ook net zo goed in onze miniserie ‘Snapt u het, snap ik het’ kunnen staan…).

Everts weer:

RT @patrickboonstra #eday als een engeltje op het podium, enige vrouw tot nu toe (dorit gruijters).

Goed, ik stop er mee, want dit schijnt nog zeker 20.000 keer zo door te gaan.

Volgens een ‘interview’ op Twittermania begon Everts er trouwens in 2006 mee. Met Twitter dus. Hoe precies blijft echter onduidelijk:

‘Juni 2006 via @erwblo geloof ik toen hij terugkwam van #sxsw.’

(Interview staat tussen aanhalingstekens, omdat het gaat om tien antwoorden van niet meer dan 140 tekens op vragen van niet meer dan 140 tekens, maar voor een keer is dat meer en meer dan genoeg).

Alleen het laatste antwoord is werkelijk interessant. Daar blijken twee dingen uit. De man heeft een vriendin, en deze vriendin heeft de pest aan Twitter.

Wat Everts daarover twittert:

Mijn vriendin vindt het niet leuk als ik in haar nabijheid twitter, blackberry, computer + alles wat de aandacht van haar afhoudt.

Tjaaa.

Get a life, zou ik zeggen.

Tags: , , ,

Eén reactie to “@lot heeft een gadgetkelder, geloof ik”

  1. vincent everts Says:

    Leuk dat je mij hebt uitgekozen om met een verbluffende analyse mijn twitterverkeer te duiden.

Plaats een reactie